achtergrond

De Streekverkenner:

Jurgen Hillaert• heeft ruim 25 jaar ervaring in city- en  regiomarketing, reisjournalistiek en reisorganisatie

• is dé kenner van toerisme in binnen- en buitenland

• weet dat vrijetijdsbesteding draait om beleving en nieuwe ervaringen

De Streekverkenner:

  • zet het op de kaart
  • verruimt je blik, verrijkt het leven en verlegt de grenzen
  • is sterk in research, advies en innovatie
  • is ‘autonoom’, ‘groen’ en ‘sociaal’
  • ziet commerciële kansen, legt bijzondere verbanden en houdt de zaken graag eenvoudig en overzichtelijk

Jurgen Hillaert (50) heeft in 2014 “De Streekverkenner” opgericht. “De Streekverkenner” is uitgever van de Recreatiekrant Veluwe en houdt zich bezig met destinatiemarketing,  onderzoek en advisering ten aanzien van stads- en regiomarketing, trend-watching,  (tijdelijke)  projectleiding,  interim-management, mediaproducties, reisjournalistiek, reisadvisering en (eind)redactie van teksten, met een specialisatie in copywriting van toeristische en recreatieve teksten.

Als ervaren city- en regiomarketeer draagt de Streekverkenner bij aan naamsbekendheid, merkreputatie en marktaandeel van een plaats of gebied. Met eenvoudig toepasbare oplossingen, ook voor complexe vraagstukken rondom de marketing van stad  en streek.

Omgevingsbewust, met impact voor klant en ondernemer.

 

 

verlegt grenzen, want een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan